lördag, april 29, 2017

Vid havet (58/100)

Idag tog vi med jyckarna till havet för att gå en sväng. Eller... Vi åkte till Ribban och gick med dem i regnet. Båda tog regnet med ro faktiskt. Dylan gick till och med och plaskade i vattenpölarna.
Och när vi gått vår sväng på Ribban åkte vi till brofästet och tittade på utsikten och jag störde mig på att jag inte hade med min riktiga kamera.
På vägen hem handlade vi och när vi kom hem åt vi lunch. Och jag hade galet ont i huvudet och axeln och tillbringade eftermiddagen i soffan med en treo och Candy Crush medan min man planterade om diverse växter.

Till middag hade vi BBQ entrecôte och bearnaisessmör och klyrror och sparris och nu ser vi Turner & Hooch. Faktiskt den första filmen min man och jag såg tillsammans på bio. Hooch påminner faktiskt väldigt mycket om Dylan...

Inga kommentarer: