fredag, april 28, 2017

TGIF!!! (57/100)

Åh, det är fredag! Och jag har varit typ ledig! Jag jobbade ett par timmar i morse och hade tänkt jobba mer för att komma ikapp lite men jag hade så jäkla ont i huvudet att jag inte orkade. Så jag sköljde ner min treo med ett par kakor jag hittade i en låda och gick ut med Dylan och lyssnade på Selfies och sen bytte jag hund och gick en runda med Dixie och lyssnade på Selfies. Och när vi kom hem hade inte huvudvärken gått över så jag låg i soffan och tyckte synd om mig en stund. Sen tog jag mig i kragen och plockade undan i vardagsrummet. Och satte på dammsugaren. Och tittade på Famous in Love och 13 Reasons Why och åt lunch och sen kom min man hem. Och vi satt ute en stund och rökte var sin liten cigarr och Dixie och Dylan höll oss sällskap. 
Nu står min man i köket och gör det sista på kvällens middag. Jag ser en dokumentär om Joe Cocker på Netflix. 

Inga kommentarer: