fredag, april 21, 2017

TGIF!!! (52/100)

Åh, det är fredag! Och världens kortaste vecka! Det var ju måndag igår. Typ...

Idag var jag på jobbet kvart över åtta, satte på datorn, läste mail och slängde i mig lite gröt och sprang sen iväg till naprapaten. Som masserade och klämde och sträckte och knäckte och gav mig akupunktur. Och jag somnade åter igen under akupunkturen.

Efter naprapaten gick jag inom Hemköp för att köpa frukost till jobbet och sen kunde jag äntligen sätta igång att jobba. Tills det var dags att köpa sushi och lösa korsord. Och jisses så god sushin var!

Eftermiddagen flög iväg och jag hade tänkt jobba till tre, men det blev till fyra och egentligen hade jag kunnat jobba ännu längre, men min man kom och hämtade mig. Och när jag kom hem la jag mig i soffan och lyssnade på en bok och somnade. Och vaknade när maten var klar. Min man rökgrillade oxfilé och den blev alldeles perfekt! Vi ser Grey's och det är ett flygplansavsnitt och jag är inte jätteförtjust i flygplansavsnitt. Jag hade ju precis kunnat tänka mig att åka på charter igen... Nåja, snart ser vi ett avsnitt Modern Family för att lätta upp stämningen.

Äntligen fredag!

Inga kommentarer: