torsdag, april 20, 2017

Min första ramen (51/100

Idag åt jag min första ramen. Och tyckte om det! Det var faktiskt så gott jag skulle kunna tänka mig att äta det igen! Och igen! Den är slut nu. Och vi har sett två avsnitt av Världens bästa hamburgare och trots att jag är supermätt, skulle jag kunna tänka mig en rejäl hamburgare. Gärna en med ett stekt ägg på toppen...
Min första ramen
Jag har jobbat idag. För första gången på en vecka. Det gick bra. Det kändes lite som måndag, men jag jobbade på som om det var torsdag. Och det var det ju...

Igår åkte jag hem från Stockholm. Med tåget. Det gick bra. Jag läste och lyssnade på musik och bloggade och chattade och spelade spel och lyssnade på musik och när jag landade i Malmö stod min man och jyckarna och väntade. Och när vi kom hem blev det oxfilé, klyftisar och aioli.

I morgon är det fredag!

Inga kommentarer: