måndag, april 03, 2017

Jet lag (34/100)

I morse när jag vaknade var jag så jäkla, jäkla trött! Jag trodde aldrig att jag skulle orka ta mig ur sängen och till jobbet. Men det gjorde jag. Och Dylle och jag fick skjuts till jobbet av min man och Dylle sov bort hela förmiddagen, medan jag hoppade från den ena uppgiften till den andra på grund av trött och okoncentrerad. Vid lunch hade min man varit och spårat med Dixie, som gick säsongens första spår galant och fick en etta med HP, och hämtade upp Dylan på vägen hem. Jag köpte sushi till oss till lunch för att fira.

Trots tröttma och okoncentration och galet ont i axlar och nacke, kände jag mig ändå ganska produktiv och strax efter fyra gick jag hem. Min man mötte mig vid bussen och vi åkte och handlade och på vägen hem var jag så trött att ögonen rann.

Nu har vi ätit middag och kollat Modern Family, i morgon åker min man till Stockholm och jag jobbar hemifrån. Igår firade vi Moderns födelsedag och fick med oss hem två sängbord, min man placerade sitt på sin rätta plats igår, undrar om jag orkar placera mitt ikväll?

Inga kommentarer: