lördag, april 01, 2017

Hemma! (32/100)

Hela familjen är äntligen samlad och ikväll äter vi efterlängtad biff och aioli. I morgon packar vi upp väskor och kastar kläder i tvätten.

Jag är så glad att flygandet gått över förväntan. Fast idag när vi gick på planet såg nog flygvärdinnan på mig att jag var vettskrämd, för hon klappade mig på armen och frågade om jag var rädd och om jag flög ensam och försäkrade mig om att de som jobbade i vår del av planet var snälla och skulle ta hand om mig. De behövde inte ta hand om mig, för när jag väl satt på min plats kändes det helt okej. Faktiskt så okej att jag kunde gå och kissa när vi lyft. Och det var faktiskt en mycket positivare upplevelse att gå på toaletten på ett flygplan en himla massa meter upp i luften, än på X2000, eller förlåt... SJ Snabbtåg...

I morgon hoppas jag hinna ladda över alla bilder till datorn och kanske blogga ordentligt om London. Men vi ska ju åka och fira Moderns födelsedag, så förmodligen inte...
Dagens frukost; äggröra och blodpudding. Varför vi fick blodpudding vet vi inte, men ändå lite gulligt att de lagt upp så fint. Vi åt bacon till i stället och hoppas de inte tog illa upp...

Inga kommentarer: