tisdag, april 11, 2017

Dixie fyra år! (42/100)

Idag fyller Dixie fyra år! Tänk att hon redan är så gammal! Tänk att hon inte är äldre... Hon har inte fått några presenter idag, däremot fick hon hänga med mig och Dylan på jobbet ett par timmar medan min man var på hälsoundersökning. Det gick bra. Det gick faktiskt över förväntan. Hon parkerade sig genast i fåtöljen och Dylan la sig snällt nedanför. Sen låg de där tills min man kom och hämtade Dixie.
Naaaw!
Dylan och jag jobbade på hårt idag. Jag kände mig oväntat effektiv och fick massor gjort, men tyvärr alldeles för lite ändå. Trots att vi jobbade till fem. Jag hoppas på att vara effektiv i morgon också och kanske jobba ännu lite längre. Det är ju en kort vecka och en lång helg och jag åker till Stockholm i helgen och är inte tillbaks på jobbet förrän torsdag nästa vecka... Så det gäller att jag lägger på ett kol.

Jyckarna har ätit födelsedagsmiddagen och snart ska min man och jag äta årets första rabarberkyckling. Can't wait!
Jyckarnas middag; torrisar med laxolja och äggula och fiskbullar i hummersås. Observera att Dixies fiskbullar stavar en fyra... 

Inga kommentarer: