måndag, mars 27, 2017

Tre timmar (27/100)

I morse tog det tre timmar från det att jag steg upp tills jag var på jobbet. Fattar inte hur det gick till? Så himla många konstiga projekt hade jag faktiskt inte för mig. Jag får skylla på att jag tvättade håret. Det tar ju sin lilla tid...

När jag kom hem från jobbet såg jag fram emot att få sätta mig en stund i solen i trädgården, men någon hade satt eld på något, så det luktade mest rök. Jag tvekade en sekund eller två, men bestämde mig sen för att trotsa röken. Och satt längst ner i trädgården och lyssnade på Harry Hole och spelade Mario medan Jack strök runt och mest verkade tycka att det var läskigt att jag var ute...

Snart bjuder matkassen (och min man) oss på stekta kotletter med chimichurri och jag känner spontant att min man ska massera min nacke innan jag somnar.

Inga kommentarer: