torsdag, mars 16, 2017

Torsdag (16/100)

I morse började vi dagen med att ta med jyckarna till fältet. Och jag blev arg på en kvinna som sa till mig vad jag skulle göra mina hundar. Och min man blev irriterad på mig för att jag blev arg. Sen åkte vi till jobbet, Dylan tillbringade dagen med mig och Dixie tillbringade dagen med min man. Dylan hade skoj på jobbet, som vanligt, hälsade på alla, letade matrester under lunchbordet, följde med mig till skrivaren och efter jobbet när vi gick för att möta Dixie och min man fick han flera nya fans. Alla vill nämligen stanna och prata med Dylan...

På vägen hem åkte vi och hämtade mina paket på posten och nu har jag har målat naglarna i rosa och lila. Vi lyxade till det med Bookmaker Toast till middag och vi har sett The Walking Dead och nu varvar vi ner med lite Modern Family. Snart vill jag gå och lägga mig.

I morgon är det fredag och min man ska köpa mig frukost. Jag ska bara jobba till tolv. Och jyckarna ska vara ensamma hemma en förmiddag för första gången på länge, länge...

Inga kommentarer: