tisdag, mars 21, 2017

TGIT... (21/100)

Hur kan det bara vara tisdag idag??? Förstår inte hur lång den här veckan känns. Redan!?
Ungefär såhär trött känner jag mig också...
Jag vaknade halv fyra inatt och kunde inte somna om. Jag hade ont i armen på grund av att jag legat konstigt på den och kuddarna var inte sköna och jag drömde om jobbet och var stressad och min man snarkade. Till slut somnade jag. Som tur var. Och vaknade halv sex, men då försökte jag inte ens somna om. I stället la jag Törst av Jo Nesbø i offlineläge och löste korsord tills min man steg upp så jag kunde börja lyssna på Törst.

Min man och jag hade var sin hund med på jobbet idag och Dylan och jag var på plats redan åtta. Och jag hade bestämt mig för att bara fakturera och jag höll mig faktiskt nästan till planen. Halv fem kom min man och Dixie och hjälpte mig sortera lite papper medan jag strukturerade om och skrev en lista. Och sen tyckte jag vi förtjänade något gott, så vi åkte till FinIca och köpte ostfondue, parma, salami och buffelmozzarella.
Fredag en tisdag
Allt är uppätet, vi har sett The Walking Dead, nu blir det ett avsnitt Modern Family och snart vill jag krypa till sängs.

Inga kommentarer: