fredag, mars 03, 2017

TGIF!!! (3/100)

Jag hade ont i magen när jag vaknade i morse också, men det hann gå över innan jag steg upp, så jag gick till jobbet. Och trots att jag var så stressad gick det bra att jobba och jag fick mycket gjort. Och halv tre gick jag hem. Rättare sagt; jag gick en sväng på stan och köpte förtugg och vin och ett matt överlack och sen tog jag bussen hem.
Kvällens förtugg: cantaloupemelon, brillat savarin och två sorters parma
Vi har ätit lite förtugg, lyssnat på musik, pratat med jyckarna, jag tittar på Big Love och tänker på att måla naglarna i cirkusfärger. Om fyra veckor är vi i London och då ska jag ha vårkläder.

Och efter allt detta Big Love-tittande är jag allt bra sugen på att åka till Utah. Utah heter för övrigt Dylans pappa...

Men jag vet inte hur länge jag kommer att orka vara med i blogg 100 i år. Det går redan trögt...

Anywho, det är fredag! Och Harry Dean Stanton är väldigt snygg. Fortfarande...

Inga kommentarer: