måndag, mars 13, 2017

No shitlist (13/100)

Jag har känt mig rätt låg hela helgen och gör det fortfarande så jag tänkte blogga min shitlist. Shitlist som i saker jag stör mig på. Men sen bestämde jag mig för att inte göra det ändå. Tänk om jag får det ur mig? Vad ska jag då tänka på när jag inte vill tänka på allt som stressar mig? Så jag väntar lite med den här shitlistan. Tills jag inte är så stressad längre...

Jag har sovit så dåligt hela natten, fullmånen till trots... Det var varmt, jag hade ont i huvudet, jag hade ont i axeln, jag vaknade ungefär tusen gånger... Så imorse bestämde jag mig för att jobba hemifrån. Jag var väl inte jätteeffektiv, men jag fick ändå gjort det viktigaste.

Jag slutade strax efter två och nu sitter jag i soffan med en jycke på varje sida. Vi ser Big Love och jag vill bara bli klar. Alltså, det är en jättebra serie, men det går inte så bra för dem här i säsong fem, så nu vill jag bara få det överstökat och börja på något annat. Six Feet Under är mitt nästa projekt. Jag såg aldrig hela serien, så det är väl på tiden nu.
Dixie
Dylan
Jag rensade faktiskt riktigt rejält i garderoben igår. Tre och en halv stora plastlådor fyllde jag med kläder. Och det blev en hög som åker till Erikshjälpen också. Längre fram i vår ska jag packa ner vinterkläder och sånt jag inte tror jag kommer att använda under sommaren. Jag planerar alltså att bli en sån som packar ner vinter-/vårkläder. Så jäkla skönt det hade varit.

Jag har fortfarande ont i huvudet och funderar på att försöka kurera med vin eftersom treon inte hjälpte. Jag funderar även om om jag ska ta och sätta igång dammsugaren... Tyvärr måste jag plocka undan på golvet först och det orkar jag inte, så det blir väl ingen dammsugning. Idag heller...

Inga kommentarer: