tisdag, augusti 02, 2016

Bilderna till fredagsinlägget

Eftersom det har varit lite omständligt med att få bilder till rätt dator och så, blev bilderna till fredagsinlägget lite försenade. Men den som väntar på något gott...

Först var vi hos Faster i Kolonien, Modern, Syrran och Barnen och jag. Älskar koloniområden! Alla har det så fint och det ser så somrigt och harmoniskt ut. Inte mycket blommade hos Faster, men jag fångade ett par phlox på bild. 

Hemma i trädgården åt Dylan krusbär, Bruno åt en boll, vi åt Bookmake Toast och Dylan var bara söt som vanligt och somnade i min mans famn, Syrran och Barnen var harmoniska... 
 Dylan smög på Dixie, jag bakade och stökade upp hela köket, men rödlöksfocaccian blev fin. Dixie tuggade märgbenet hon fick av Syrran, min man och jag åt focaccia med hummus, fetaostsås och diverse charkisar och min man hade köpt cigarrer som hette Schizo eftersom de påminde honom om mig... 
 Dylan bestämde sig för att börja med agility och övade på A-hindret och sen övade han på att flyga... 

Inga kommentarer: