fredag, juli 08, 2016

TGIF!!!

Åh, äntligen fredag!!! Det bästa är att jag varit oväntat effektiv hela veckan och fått undan både det ena och det andra på jobbet och till och med hunnit städa skrivbordet. Det sämsta är att det ösregnar så vi inte orkade åka in till Malmö för att se Daniel Romano. Men han kommer väl fler gånger får vi hoppas...

Jag jobbade halva dan på jobbet idag och sen åt jag lunch med min man på BeeBar innan jag åkte hem och jobbade halva dan hemma i solen på övre däck.

Jag jobbade till fyra och sen tog jag med Dixie för att möta min man vid bussen. Och när vi kom hem dukade vi fram ost och charkuterier och vin och musik i uterummet och då försvann solen. Men vi satt där ändå och hade det mysigt och sen började det att regna och vi fortsatte att sitta ute en stund till.

Och nu är klockan lite för mycket för att äta middag, men vi gör det ändå. Sen vill jag sova för jag är sjukt trött.

Skönt att det är fredag!!!

Inga kommentarer: