fredag, juni 17, 2016

TGIF!!!

Åh, så skönt att det äntligen är fredag!!! Min man och jag började dagen med att hinna med en tidig buss och komma överens om att jag inte ska dricka treo på två veckor och om jag klarar det så får jag en mascara från Bobbi Brown. För det är precis vad jag behöver...
På jobbet hade jag fullt upp. Som vanligt. Till lunch åt jag sushi. Som vanligt... Jag tänkte gå ett, men naturligtvis kom det mail efter mail med saker som tvunget behövde lösas innan helgen. Och jag blev stressad och kände hur jag var på väg att få migrän. För första gången på hur länge som helst. För visst har jag haft huvudvärk, men inte migrän. Insåg jag idag.
Halv två beslöt jag mig för att gå och fick småspringa till Möllans Ost för att hinna handla och hinna med bussen och det hjälpte ju inte heller min migrän. Men jag hann både handla och ta bussen. Och när jag kom hem var jag alldeles slut och la mig i soffan med Dixie och tittade på Downton Abbey, men somnade ganska omgående och vaknade när min man kom hem.
Vi har ätit salamin och parman jag köpte och min man steker kvällens oxfilé och jag tittar på Downton Abbey och har fortfarande ont i huvudet och fantiserar om treon jag inte ska ta.
I helgen har vi bara en sak inplanerad. Annars tänker jag att vi tillbringar tiden med att trimma schersminen och sprutar bikarbonat på mjöldaggen.

Inga kommentarer: