tisdag, juni 07, 2016

Inte Duran Duran (99/100)

Jag sov så jäkla dåligt inatt. Jag måste ha vaknat ungefär tusen gånger. Minst! Det var för varmt och det var för kallt och jag sov under bara ett lakan och kröp in till min man och det kliade och när  jag vaknade ville jag allt annat än stiga upp. Men som vanligt hade jag inget val och steg upp och gick till jobbet och var först av alla.

På lunchen gick Katta och jag till Slottsträdgårdscaféet och lunchade med Becka. Vi åt lax- och potatissallad och det var så mäktigt att jag inte orkade äta upp... Solen sken och jag såg John Taylor. Från Trädgårdstider, inte från Duran Duran...

På eftermiddagen gick det så trögt, så trögt att jag gav upp strax innan fyra och åkte hem. Och när jag kom hem la jag mig i en solstol med en tidning och en islatte. Och sen åt vi ostfondue och såg Game of Thrones och vi har sett Trädgårdstider och jag ser lite Downton Abbey och snart tänker jag krypa ner i sängen.

Inga kommentarer: