tisdag, maj 24, 2016

Vi sprang (85/100)

I morse vaknade jag klockan fem av att solen lyste mig i ögonen trots att den går upp på andra sidan huset. Och jag trodde att jag aldrig skulle kunna somna om igen, men det kunde jag. Och vaknade klockan sex och ville verkligen, verkligen inte sticka ut och springa, men det gjorde vi ändå. Och det var sjukt, sjukt jobbigt och jag sprang som fan för att komma hem snabbt igen.

Jag tog med mig Dixie till jobbet och när vi kom fram rastade hon sig i korridorerna tills hon var helt slut. Och på lunchen fick hon hänga med ut och ligga och sola på uteplatsen.

Halv fem orkade vi inte längre och gick för att möta min man och när jag var nästan halvvägs upptäckte jag att jag glömt telefonen på jobbet så vi fick gå tillbaka. Dixie var inte helt okej med det...

Vi mötte min man och tog bussen tillsammans och när vi kom hem kände vi oss nödgade att fira så vi dukade fram vin och ost och cigarr och ett korsord och satt ute tills klockan blev åtta.
Nu har vi ätit biffsallad och ser Fear the Walking Dead och snart är det dags att sova så vi kan stiga upp klockan sex och springa igen...

Inga kommentarer: