måndag, maj 23, 2016

Tråkiga bilder (84/100)

Jag sov så jäkla dåligt inatt. Det var alldeles för varmt och jag sov utan täcke större delen av natten, men det hjälpte inte alls. Och sen vaknade jag av att det var alldeles för ljust. Och då var klockan tjugo över sex och jag hade inte hört den ringa. Så jag körde upp min man och låg kvar och surade eftersom jag inte alls hade lust att stiga upp.

Men såklart steg jag upp. Och tvättade håret och åkte till jobbet och på lunchen satt vi ute i de nya trädgårdsmöblerna och på eftermiddagen tog vi med oss våra datorer ut och satt ute och jobbade en stund.

Och halv fyra gick jag hem och när jag kom hem gjorde jag mig en islatte och satte mig i trädgården med Dixie medan min man åkte och handlade. Och sen gick jag runt och fotograferade och experimenterade med inställningarna på kameran. Och hoppades att det magiskt skulle få mig att bli en bättre fotograf. Tyvärr inte...











Till middag hade vi varmrökt lax och sen såg vi Game of Thrones och nu ser vi CSI. I morgon bitti ska vi försöka motivera mig att springa...

Inga kommentarer: