söndag, maj 01, 2016

Tjejsöndag (62/100)

Idag har jag haft en alldeles ensam, tråkig tjejsöndag. Min man åkte iväg med Dixie klockan sex i morse för att spåra i Väne-Ryr. Jag låg kvar i sängen och tittade på The Good Wife och spelade spel och somnade om och steg inte upp förrän nio! Och när jag ätit frukost hade jag tänkt jobba, men jag var verkligen inte sugen. Så jag gjorde ingenting alls en lång stund. Sen gick jag ut och klippte ner alla rosor, även de som inte behövde klippas. Och när jag kom in ville jag fortfarande inte jobba, så jag åt lunch och spelade spel och till sist kunde jag inte skjuta upp det längre så jag jobbade två timmar och sen gick jag och tvättade håret (och duschade). Och strax efter halv sen kom min man hem med Dixie. Och Dixie hade varit jätteduktig och blivit tvåa och fått HP! Så vi firade med var sin cigarr i trädgården och när det blev för kallt att sitta ute började vi på maten; biff och sallad. Och sen såg vi Fear the Walking Dead och nu ser vi The Ranch och vi borde gå och lägga oss, men vi ska bara...

Inga kommentarer: