fredag, april 15, 2016

TGIF!!! (46/100)

Åh, så skönt att det är fredag! Och jag är så nöjd med att bara jobba halvdag på fredagar! På något märkligt sätt lyckas jag vara oväntat effektiv de där fyra timmarna och faktiskt få undan en hel del. Utom idag då. Idag ville inget fungera och jag fick göra två omstarter på datorn. Den hade nog behövt en tredje, men då vattnade jag mina växter i stället och sen var det dags att gå hem.

Och jag tog bussen hem och jag pratade med Syrran och jag åt lunch och jag hade ont i ryggen och jag plockade undan och dammade och fick ännu ondare i ryggen och jag tog med Dixie och mötte min man när han kom med bussen. Och när vi kom hem hade jag så ont i ryggen att jag knappt kunde gå eller stå. Så vi parkerade mig i soffan med salami och parmaskinka medan min man dammsög.
Mitt förtugg
Den där Dixie var allt bra sugen på min parmaskinka
Kvällens middag. Samma som varje fredag...
Nu har vi ätit biff och klyftisar och sett Grey's och nu blir det ett avsnitt iZombie innan vi går och lägger oss. I helgen hoppas vi på att bli klara med pallkragarna så vi kan sätta en potatis eller två.

Inga kommentarer: