fredag, april 01, 2016

TGIF!!! (32/100)

Åh, så skönt att det är fredag! Jag var tidigt på jobbet och har tänkt att hinna med massor, men tiden bara flyger iväg och jag avslutar just inte något alls...

Men jag har hunnit med ett besök hos naprapaten och fick akupunktur över hela ryggen och i nacken och känner mig skönt avslappnad. Och jag ska dit igen om två veckor och tills dess ska jag stretcha muskler jag inte ens visste att jag hade...

Efter jobbet ska jag träffa Katta och Becka för AW och jag känner mig så jäkla tråkig. Jag är tråkig, håret är tråkigt, kläderna är tråkiga och sminket försvann hos naprapaten. Och naturligtvis har jag inget piff med mig...

I morgon ska vi till Svärmor på middag och sen är helgen ju nästan slut! Jag hoppas på fint väder så vi kan vara ute i trädgården lite. Kanske röka en cigarr? Fästa upp lite rosor? Gräva i någon rabatt?

Skönt att det är fredag!

Inga kommentarer: