lördag, april 09, 2016

Saturday Night Special (40/100)

I morse vaknade jag inte av att klockan ringde, för tydligen var inte kontakten till telefonen i så den hade tagit slut under natten. Ganska skönt faktiskt. Att bara vakna och inte veta vad klockan var.

Så vi steg upp, åt frukost, segade, jag drack en treo, min man gick ut med Dixie, vi gick en runda i trädgården och pratade om vad som behöver göras och sen åkte vi och handlade; nya pallkragar och födelsedagspresent till Dixie som fyller tre på måndag.

Och när vi kom hem igen åt vi lunch i trädgården och sen rökte vi var sin cigarr eftersom solen sken. Och min man rensade pallkragar och jag gick in och blev rädd för zombies på ett flygplan.
Syrenerna i syrenbersån har stora knoppar
Dixie gjorde oss sällskap i trädgården idag
Dagens cigarr
Snart, snart blommar magnolian
Vi åt hamburgare till middag och nu ser vi CSI. Snart vill jag gå och lägga mig.
Burgaren

Inga kommentarer: