onsdag, april 13, 2016

Nailed (44/100)

Idag gjorde jag naglar igen. Och nu ikväll har jag målat dem alldeles knalligt rosa. De ser snygga ut här i vardagsrumsdunklet. Jag får väl se hur de ser ut på riktigt i morgon...

Min man är ute och roar sig så jag gick tidigt från jobbet för att umgås med Dixie. Och jobba hemifrån ett par timmar. Och Dixie och jag gick ut en sväng och jag gick en fotosväng i trädgården.
Klematisen jag fick av Modern växer på!
Äntligen blommar magnolian!
Några bleka försenade påskliljor
Jag åt Skogaholmslimpa med cognacsmedvurst till middag och Dixie åt hundmat. Och sen har vi sett klart Mad Men. Det känns lite tomt. Vad ska jag se nu då?
Kvällens middag
I morgon är det dags för ännu ett besök hos naprapaten och har jag gjort mina övningar som jag skulle? Svar: nej.

Jag är mer eller mindre allergisk hela tiden vilket innebär att jag inte kan sminka mig som vanligt. Skittråkigt tycker jag, som knappt känner igen mig när jag ser mig i spegeln...

Och nu vill jag mest gå och lägga mig med ett korsord.

Inga kommentarer: