tisdag, april 19, 2016

Halvvägs! (50/100)

Min man och Dixie mötte mig vid bussen när jag kom från jobbet och jag var så trött att jag nästan började gråta. Trött i kroppen, trött i huvudet, trött i ögonen. Hela dan på jobbet har jag koncentrerat mig hårt och ansträngt mig för att hinna med så mycket som möjligt, men tyvärr blev det inte riktigt som jag tänkt mig. Och på eftermiddagen kände jag att jag behövde bränsle i form av lakrits och det gjorde resten av eko-avdelningen också, så jag sprang ner till Tiger och shoppade loss.

När vi kom hem gick vi en sväng i trädgården och sa hej till Nelson som körde sin premiärtur. Och sen krisade jag igen och vi bestämde oss för att ha biff och klyftisar till middag. Och vi har sett Kimmy och nu ser vi The Ranch. Och egentligen är det väl dags att gå och lägga sig. Kanske lösa lite korsord...?

Inga kommentarer: