fredag, mars 04, 2016

TGIF!!! (4/100)

Åh, så skönt att det är fredag! Och så skönt att min man ska vara hemma hos mig ett par dagar innan han åker igen.

Idag har jag jobbar och jag fick inte lika mycket gjort som jag inbillade mig. Precis som vanligt alltså. Nästa vecka kommer att bli bättre. Jag känner det! I alla fall slutade jag halv två och gick ner till MAC och köpte mig ett läppstift. Ännu ett. Jag hoppas att 2016 är året då jag bemästrar läppstift. Hoppas! Snyggt var det i alla fall och det tyckte hon som sålde det till mig också och det bästa av allt var att jag hittade ett presentkort i plånboken som täckte hela inköpet. Och sen gick jag till bussen och fick ett sms av min man som var i närheten och undrade om jag ville ha skjuts hem och det ville jag ju. Och sen jag kom hem har jag pratat med Syrran, ätit finfint förtugg och tittat på Mad Men. Ikväll äter vi biff och klyftisar. I morgon är det lördag och då vill jag åka till Plantagen och köpa fina vårlökar till en kruka på framsidan.

Inga kommentarer: