söndag, mars 06, 2016

Storms Never Last (6/100)

Fy vilken tråkig söndag det här har varit. Det har regnat snö mest hela dan och min man glömde min namnsdag. Ja, det gjorde alla andra också för den delen... Dixie smutsade ner min nya fina dyra kudde och det gick inte bort i tvätten. Däremot krympte fodralet och gick sönder i sömmen när jag försökte sätta på det igen. Dixie och jag var ute en långrunda i regnet och när vi kom hem blev hon halt och har fortsatt vara halt resten av dagen... Jag målade naglarna och lyckades kladda och slå i hur många gånger som helst och hade jag inte varit så lat hade jag målat om dem. Annars har jag mest löst korsord och tittat på Mad Men idag. Min man har grillat svinigt goda kamben. Och så har vi lyssnat på Storms Never Last i sju olika versioner...

Inga kommentarer: