onsdag, mars 30, 2016

Nostalgi (30/100)

I helgen när jag gick genom bilder som jag la till i fotobiblioteket, hittade jag en hel del gamla fina bilder. På Dolly och Daisy när de var unga. 2007 var året jag la till och på bilderna nedan är Dolly 4,5 år och Daisy 8-9 månader. Det var så fint att se de här bilderna och komma ihåg så roligt de hade och hur mycket de älskade varandra. Och jag hoppas verkligen att vi skaffar valp snart igen så Dixie får uppleva hur det är att ha en bästis. Hon och Daisy var visserligen inte bästisar, men de tyckte om varandra (för det mesta) och hade mycket roligt tillsammans.
Tänk att Daisy 8 månader kunde dela bur med Buffy!
Daisys blick alltså!!!
Daisy 8 månader
Vi målade vardagsrummet, Dolly (t.v) och Daisy (t.h) slogs som galningar
Daisy och Dolly på Spille i ett lugnt ögonblick
Nästa sekund såg det ut såhär...
Och såhär...
Dollys min är obetalbar!
Dolly
Dolly
Lilla Daisy!
Modellerna gav upp och började slåss
Buffy fick också vara med på ett hörn (i ett hörn...)

Inga kommentarer: