torsdag, mars 03, 2016

Jag jobbade hemifrån (3/100)

Jag jobbade hemifrån idag. Min man steg upp strax efter fyra i morse för att åka till Oslo och jag somnade om. Jag blir så glad varje gång det händer. Att jag lyckas somna om alltså. Men det var för att jag trodde att jag inte skulle kunna somna om som jag bestämde mig för att jobba hemma.
Igår kom min man hem från Stockholm och jag skickade genast iväg honom för att hämta mitt fotoalbum och det var så fint så fint! Finare än jag vågat hoppas! Och vi satt och bläddrade i det med andakt och jag vill visa det för alla och höra dem säga oooh och aaah och att det är det finaste fotoalbumet i världen. Typ.
Idag har jag jobbat, men inte varit så effektiv som jag tänkt mig. Nästa vecka ska jag börja göra en sak i taget. Jag har läst att man blir effektivare av det....

Annan sak jag gjort idag; längtat efter vår och sommar och jeanskjol och vit t-shirt och bara ben och tofflor. Bara två månader kvar nu...

Min man är hemma från Oslo nu och hade med sig två mascaror i resepresent. Man kan ju aldrig ha för många mascaror...

Inga kommentarer: