onsdag, mars 16, 2016

Hos naprapaten (16/100)

I förmiddags gjorde jag ett besök hos naprapaten eftersom jag hade så ont i ryggen. Samma naprapat som jag gick hos när jag hade nackspärr. Hon klämde och tryckte och stretchade och masserade och när jag gick därifrån hade jag knappt ont alls. Jämfört med hur jag kände det när jag kom dit alltså... Resten av dan kände jag mig overkligt befriad från smärta och jisses vad jag måste vara spänd och behöva träna alltså. Men det får ju bli när jag inte har så ont...

Jag jobbade jag på utan bara den hela eftermiddagen och fick massor gjort, kanske inte just det jag hade tänkt mig, men bra mycket ändå. Och klockan fem hoppade jag på bussen och två hållplatser senare hoppade min man och Dixie på och Dixie blev alldeles till sig av glädje av att träffa sin matte på bussen.

Vi kom hem, jag stod på trampen, vi åt onsdagsbiffen med pommes och tittade på 11.22.63 och sen somnade jag i soffan innan nio och jag förstod inte riktigt hur det gick till...?

Inga kommentarer: