tisdag, mars 01, 2016

Första tisdagen i mars (1/100)

Hoppsan! Nu är det plötsligt mars och dags att köra Blogg100 igen och hur ska det gå? Jag som blivit så sjukt seg och aldrig bloggar och det har ju redan gått en vecka sen sist och jag kommer knappt ihåg vad jag gjort...? Jo, jag köpte nya blingiga solglasögon som fick min man att tänka på Elvis och jag köpte ögonbryn på Inglot och jag gjorde nya naglar och jag jobbade och jag hade Dixie med mig på jobbet och sen blev det torsdag och vi firade fredag eftersom vi var lediga i fredags för att åka till Stockholm. Och helgen tillbringade vi alltså i Stockholm och i söndags kväll kom vi hem och igår jobbade vi hemifrån och tidigt, tidigt i morse åkte min man till Stockholm igen. Dixie är tröttare än tröttast efter helgen på hundhotellet och jag är inte pigg jag heller. Jag var faktiskt så trött i morse att jag somnade om när min man åkt. Dixie och jag tittar på Mad Men och om en stund ska vi gå ut. Sen tillbringar vi natten tillsammans. I morgon kommer min man hem och då ska vi åka och hämta fotoalbumet på posten.

Inga kommentarer: