tisdag, mars 22, 2016

De dåliga hårdagarna fortsätter... (22/100)

I morse ringde de från min frisör, som varit bortrest i tre månader, och berättade att hon ska fortsätta att vara bortrest i ytterligare en månad. Så nu ska jag inte gå och klippa mig förrän i slutet av april och då är det fyra månader sen sist. Fyra månader!!! Men jag börjar nästan vänja mig vid att gå omkring och vara ful i håret...

Jag besökte naprapaten också idag. Och hon knäckte och stretchade och masserade och tryckte och akupunkterade och när jag gick därifrån kände jag mig nästan hel igen. Fast just nu fick jag ont i vänster axel och jag vet inte riktigt varför? Min man får nog massera mig med ormsalvan när han kommer hem...

Min man är alltså och handlar inför påskhelgen och jag känner mig väldigt nöjd med att jag fick planerat hela påsken när jag kom hem från jobbet. Det känns som om allt är under kontroll. Om jag kommer ihåg att grava laxen ikväll...

Inga kommentarer: