fredag, februari 12, 2016

TGIF!!!

Åh, så härligt att det äntligen, äntligen är fredag!!! Den här veckan har känts så jäkla lång! Kan inte fatta att det var i måndags jag var på vårdcentralen? Känns som minst två veckor sen! Inte är jag ett dugg bättre heller. Eller jo, kanske lite, lite?

Jag gick hem från jobbet i tid idag. Till och med lite tidigt... Då hade jag faktiskt hunnit stryka massor på min lista. Till och med sånt jag inte trodde jag skulle hinna... Och på vägen till bussen improviserade jag ihop en allahjärtansdagpresent till min man och hann även köpa vin och tilltugg. När jag kom hem la jag mig på sängen och slappnade av en stund så att min man inte skulle mötas av en fru gråtandes av smärta.

Min man är snart på väg hem, jag tittar på Mad Men och äter lite förtugg, ikväll lagar jag biff och klyftisar. I morgon åker vi med Dixie till Skrylle. På söndag är det Alla Hjärtans Dag.

Inga kommentarer: