torsdag, januari 28, 2016

Nyårsmålen

Mina nyårsmål har jag funderat både länge och väl på och nu tror jag att jag äntligen kommit fram till de slutliga. Som är som följer:

- Drick mer vatten! Jag har blivit alldeles för dålig på att dricka. Skärpning!

- Bli bättre på att ta hand om mig. Än så länge tycker jag att det gått ganska bra. Jag har varit både hos naprapat och kiropraktor...

- Kvalitet framför kvantitet. Måste bli bättre på att köpa få dyra saker i stället för många billiga. Än så länge har det gått ganska bra...

- Köp mer smink. Inte min mans favoritnyårsmål, men jag tycker jag köpt alldeles för lite roligt smink de senaste åren...

- Använd mer rött läppstift. Apropå mer smink... Än så länge går det bra. Tycker jag har rött läppstift allt som oftast...

- Sätt igång med träningen igen! Denna värk jag går och dras med borde väl peppa mig att träna om inte annat...

- Försöka att inte ta så illa vid mig när folk är otrevliga. Detta blir nog svårast, men jag får jobba på det...

Inga kommentarer: