torsdag, december 17, 2015

Stress + huvudvärk = ännu mera huvudvärk...

Jag vaknade halv sex i morse och hade galet ont i huvudet och förbannade att jag glömt ta en nattpanodil kvällen innan... Men jag masade mig upp och tog en ibumetin och la mig igen och segade och segade och orkade inte stiga upp förrän alldeles för sent och tog en treo medan jag gjorde mig i ordning och kom inte med bussen förrän tio i nio. Fortfarande med huvudvärk. Och jag har fortfarande huvudvärk och är stressad som bara den på grund av betalförslaget som ska göras idag och fakturorna som inte går genom skanningen och får bokas manuellt och julbord ikväll så kan inte jobba längre än till fyra. Hoppas huvudvärken åtminstone går över lite under dagen...

Men jag gjorde nya fina naglar igår och min man piffade dem ytterligare med en röd gran. Hur tjusigt som helst!

Inga kommentarer: