fredag, oktober 09, 2015

TGIFF!!!

Jag vaknade tidigt i morse och hade ont i huvudet och var tjurig och upptäckte att jag sovit på fel kudde, så jag bytte kudde och försökte somna om. Det gick sådär... Jag låg och vände och vred mig en lång stund innan jag slutligen lyckades. Och sen vaknade jag halv sju och hade fortfarande ont i huvudet och var fortfarande tjurig. Men min man kom med latte, treo, cola och presenter och efter ett tag kändes det lite bättre. Jag fick alldeles för fina presenter, men jag klagar inte, en kruka, en kudde och en parfym var precis vad jag behövde!
Älskad kudde!
Jag fick pannkakor, bacon och champagne till frukost och jag facetimeade med Modern, Syrran och Lilian och vi tittade på Nashville och nu lämnar min man jyckarna, jag ska måla naglarna sen åker vi till Köpenhamn.

(TGIFF = Thank God It's FödelsedagsFredag)

Inga kommentarer: