tisdag, september 15, 2015

Zombieattack

Vi såg det senaste avsnittet av Fear the Walking Dead igår och jag insåg att jag inte vet vad jag skulle ha på mig in case of zombie attack. Förmodligen hade jag packat klänningar och tofflor och parfym i mitt flyktbagage...

Innan vi såg FTWD bestämde vi oss för att lägga ner fastan. Åtminstone just nu. Det funkar helt enkelt inte. Så vi åt biff och klyftisar i stället.

I söndags hyrde vi Kvinden i buret, film som baseras på bok av Jussi Adler-Olsen. Mycket bra faktiskt. Även om både min man och jag läst boken. Och Nikolaj Lie Kaas passade faktiskt som Carl Mørck. Faktiskt. Bra film och nästa helg hyr vi kanske Fasandræberne...?

I morse tänkte vi springa, men när klockan ringde var det mörkt ute och det regnade och jag var inte sugen. Så vi sprang inte.

Inga kommentarer: