tisdag, september 01, 2015

September

Det är redan september och hösten är på väg. Jag firade med vinröd tröja och gröna pumps. Fast jag har inga strumpbyxor. Det tänker jag inte ha på ett tag, jag vill ju visa mina bruna ben så länge jag kan...

På jobbet slet jag mitt hår och försökte fatta det här med skanning av fakturor. Tekniken har jag nog inga problem med, snarare rutinerna... Men ge mig en vecka eller två så har jag nog fått kläm på det...

När jag kom hem från jobbet lockade min man mig med en cigarr och ett glas vin i trädgården och jag säger ju inte nej... Efter en stunds avkoppling i trädgården gick min man in och lagade mat och jag satt kvar ute och läste.

Och nu har vi ätit. Vi har vegetarisk matkasse från CityGross den här veckan och igår åt vi nudlar och idag åt vi broccoli- och potatisbiffar. Jag gillade nudlarna mer än biffarna, men det är väldigt vad det är mäktigt!

Inga kommentarer: