fredag, augusti 14, 2015

TGIF!!!

Åh, så skönt att det äntligen är fredag!!! Och skönt att vi redan har sprungit! För vi sprang i morse. Satan vad vi sprang. Eller jag sprang som satan, min man kan mycket snabbare än så... I alla fall... Vi sprang, jag kämpade som ett djur och trodde att jag skulle dö. Typ. Men det gjorde jag inte och egentligen hade jag ännu mer kraft i mig, men eftersom jag är som jag är så tar jag det säkra före det osäkra och tar inte ut mig i onödan... Och sen åkte vi till jobbet och jag lyxade till det med en äggmacka och en kanelbulle och en islatte.

Solen skiner och jag ska äta lunch med min man idag. Igen. Och sen ska jag försöka att gå hem tidigt. Kanske klockan två, kanske inte förrän klockan tre...?

Ikväll äter vi biff och klyftisar.

Äntligen fredag!!!

Inga kommentarer: