måndag, juni 08, 2015

Mål! (100/100)

Idag går jag i mål med 100 inlägg på 100 dagar! Hurra för mig! Jag har varit ovanligt inspirerad att skriva så det har inte varit oöverkomligt jobbigt, men nu ska det faktiskt bli skönt att låta bloggen få vila en dag eller två mellan inläggen...

Idag har jag jobbat hemifrån hela dan. Jag började redan kvart i sju och jobbade till kvart i sex. Den sista timmen jobbade jag utomhus. Jag satt på trädäcket och hade en stol som skrivbord. Inte den bästa sittställningen, men det var varmt och skönt och jyckarna blev glada över att få vara ute.

Jag svängde ihop pasta med ostsås till middag och såg ett avsnitt Murder She Wrote och tänkte jobba lite igen när jag var klar. Men jag ändrade mig. Jag har ont i huvudet och ska ta en treo och titta lite till på Murder She Wrote och gå och lägga mig tidigt ikväll.

2 kommentarer:

Kattalena sa...

Grattis! Kul att du bloggat så bra!!! Fortsätt med det 😄👍

åsa sa...

Tack Tack! :-D