tisdag, juni 09, 2015

En inte helt vanlig tisdag

I morse vaknade jag vid sex och läste tills det var dags att gå ut med jyckarna och när jag plockade upp deras bajs, hamnade min reflex i bajset och fick följa med hem och tvättas. Jag plattade håret för första gången på länge länge och blev sen till jobbet. På jobbet åt jag frukost och gjorde en semesterplanering innan det var dags för semesterplaneringsmöte. Och efter semesterplaneringsmötet byggde jag ett skrivbord och sen fotograferade jag Malmökontoret för hemsidan och sen hade vi ett litet kräftskivemöte där vi ställde in årets kräftskiva och sen var det dags för skrivbordsbygge igen. Jag möblerade mitt skrivbord och klockan blev kvart i fyra och jag gick och handlade till kvällens middag och tog bussen hem till jyckarna. Vi var ute och sen fastnade jag i soffan och läste om apple music innan jag började på biffen, klyftisarna och aiolin som, enligt min man, är det den enda rätt jag kan laga... Min man kom hem med Mohammed och när Daisy kände lukten sprang hon för livet och la sig i soffan. Mohammed har inte gjort så mycket väsen av sig och min man och jag har precis ätit middag och tittat på Game of Thrones.

I morgon bygger jag en hurts.

Inga kommentarer: