måndag, maj 18, 2015

Väderleksrapporten (79/100)

Så jäkla trött på det här vädret nu alltså! Jag vill ha sol och värme, inte regn och kyla!!! Jag vill ha kjol och klänning, men det är för kallt att gå utan strumpbyxor och jag kan ju inte gå tillbaka så jag får ha jeans tills vädret återhämtar sig...

Så jag hade jeans idag. Svarta jeans, svart skjorta och gröna tofflor. Och jag var på jobbet redan tjugo i sju eftersom min man behövde vara på jobbet tidigt. Så jag ställde mig och kopierade och en och en halv timme senare var jag klar. Så jäkla skönt det kändes alltså!

På lunchen gick jag ut en sväng med Josefin och köpte snusnäsdukar till jyckarna. Och klockan tre hade jag sällskap hem med min man. Och till middag hade vi biff och rösti och vi har sett Game of Thrones och CSI och hade det varit fint väder hade vi kunnat trädgårdsarbeta tills nu. Men det är bara regn och kyla och jag får väl ha jeans i morgon också. I morgon blir det gula tofflor. Och röda tånaglar...

Inga kommentarer: