onsdag, maj 13, 2015

TGIW!!! (74/100)

Vi kom i säng alldeles för sent igår. Min man kom hem nio och maten var inte klar förrän halv tio. Och sen såg vi Game of Thrones och när det var slut hade vi lite vin kvar i glasen och såg CSI och vi bäddade rent och plötsligt var klockan tolv. Och sen vaknade jag klockan sex och ville inte sticka ut och springa. Så min man gick och duschade och jag somnade om.

Vi tog bussen tillsammans till jobbet och min man hade halvdag, så jag passade också på att sluta tidigt. Vi åt vietnamesisk lunch och gick och kollade på HM Home och sen köpte vi fredagsbuketten och kvällens förtugg. Och när vi åkte bussen stannade den på vår hållplats! Och sen började det att ösregna. Och min man åkte och handlade och jyckarna och jag hade det mysigt i soffan. Eller jyckarna hade det mysigt, jag hade mest ont i magen...

Och min man kom hem och ställde sig i köket och jag facetimeade med Syrran och Lilian och Bruno och Lilian snackade och snackade och visade skor och klänning och bok och kunde inte förstå hur jag kunde vara hennes mammas storasyster när jag ju är hennes moster...

Nu har vi ätit burgare och sett iZombie och ser The Mysteries of Laura och jag vill gå och lägga mig så att jag orkar vara ledig i dagarna fyra...

Inga kommentarer: