fredag, maj 22, 2015

TGIF!!! (83/100)

Åh, det är fredag! Åh, jag är ledig! Och vaknade tyvärr med huvudvärk, men steg ändå upp strax efter sex för att springa. Men tydligen var alla mina träningsbh:ar i tvätten, så det blev inget. I stället gjorde jag mig en islatte och två rostade små smörgåsar och satte mig i soffan med jyckarna och ser nu säsongsavslutningen på Once Upon a Time. Och så dricker jag treo såklart...

Igår fastade vi. Jättemycket! När jag kom hem från jobbet och var galet hungrig, skulle vi äta soppa. Men den soppan var inte god alls. Den var faktiskt så ogod att jag inte kunde få den i mig, trots en dag av fasta. Så jag åt bara ett knäcke med ost. Och sen åkte vi och handlade och när vi kom hem kröp jag ner i soffan med en latte. Och vi tittade inte på tv på hela kvällen, utan satt och läste tills det var dags att sova.

Min man har åkt till jobbet och jag har alldeles för mycket jag vill hinna med idag. Som vanligt när jag är ledig... Men det är i alla fall fredag!
Dixie fick inte plats så hon satte sig på sina systrar... 

Inga kommentarer: