fredag, maj 08, 2015

TGIF!!! (69/100)

Åh så skönt att det äntligen är fredag! Det ska bli sjukt skönt att bara få vara hemma i trädgården hela helgen! Och stressa av och inte alls tänka på jobb och problem och annat.

Vi sprang i morse igen. Det gick inte alls bra. Man skulle kunna säga att det gick jävligt skitdåligt helt enkelt. Det var tungt och jobbigt och jag orkade inte mer än 3 kilometer innan det tog helt stopp och vi fick gå resten. Och jag krisade över hur dålig jag är på att springa och över hur jobbigt det är att jag anses som okänslig och därför får skulden när någon har problem med mig. Min man gjorde sitt bästa för att försäkra mig om att det inte (bara) är mitt fel, utan att det (även) är motpartens fel. Och mitt förnuft säger ju mig att det är så, men det har varit en jobbig vecka på jobbet och ibland orkar jag bara inte att försöka att inte bry mig om att jag blir ignorerad.

Men skit samma! Nu är det fredag och vi peppar oss med den här låten!


I eftermiddag blir det vin och salami i trädgården.
Äntligen fredag!!!

Inga kommentarer: