fredag, maj 01, 2015

TGIF!!! (62/100)

Jag är så dum! Klockan är inte ens åtta och jag sitter och är stressad över att jag varit uppe i två timmar och inte börjat på min lista än. Jag tänkte börja med att springa en sväng med Daisy, men jag var så allergisk och Daisy var inte riktigt vaken, så jag började med att arrangera en bukett av blommorna vi köpte igår och sen åt jag frukost och nu är klockan redan åtta alltså... Men jag ska sluta noja över det. Det enda jag egentligen behöver göra idag är ju att rasta jyckarna och ha maten klar tills min man kommer hem.
Vi köpte piontulpaner!
Och nejlikor! Tänk att jag inte tyckte om nejlikor innan?!
Igår gick jag till Panduro efter jobbet, men jag glömde min inköpslista på jobbet, så jag hade ingen aning om vad det var jag skulle ha, så jag plockade bara på mig lite lera och ett snöre. Och sen mötte jag upp min man och vi åkte till Ica och helghandlade och när vi kom hem lunchade vi. Och när vi lunchat gick vi ut i trädgården och min man rensade i rabatten och jag tyckte det var kallt och gick in och lyssnade på min ljudbok tills jag somnade i soffan. Och vaknade av att min man malde högrev till kvällens burgare.
Nelson har nästan klippt klart gräsmattan. Bara ett par tussar här och där som ska jämnas till... 
Förtugg! Älskar förtugg!
Mmm... Burgare!
 Vi såg Nashville och CSI och gick och la oss tidigt.

Inga kommentarer: