onsdag, maj 06, 2015

Tandläkarbesök (67/100)

Jag var hos tandläkaren idag och fick lagat min tand. Utan bedövning. Men det gick bra. Det gjorde bara lite ont och jag härdade ut. Och min tandläkare är så snäll och vet hur rädd jag är för smärta och försäkrade mig om att det inte skulle göra ont och när det gjorde ont sa hon att det betyder att tanden lever och är som den ska. Och det hjälpte faktiskt lite. Även om det gjorde sjukt ont när hon putsade...

Eftermiddagen tillbringade jag med att vara alldeles för ineffektiv på jobbet så jag gick hem vid fyra och när jag kom hem åkte vi och handlade och när vi kom hem satte vi oss i trädgården och drack cava och planerade plantskolesafarin min man och jag ska åka på nästa fredag. Och sen gick vi in och åt varmrökt lax och tittade iZombie och Weird Loners. Och nu ser vi CSI.

I morgon bitti ska vi försöka stiga upp och springa innan jobbet och sen ska vi fasta. Och i övermorgon är det äntligen fredag igen och skiner solen på eftermiddagen tänker jag sluta tidigt. Ganska tidigt i alla fall... 

Och nu åskar och blixtrar det igen. Sommaren är på väg!

Inga kommentarer: