tisdag, maj 05, 2015

Det åskade (66/100)

Jag jobbade inte alls speciellt bra idag och när jag åkte hem från jobbet fick jag ont i magen och när min man kom hem låg jag i soffan och lyssnade på min bok. Och min man gick ut med jyckarna och vi åkte till Blomsterlandet och köpte petunior och frö till digitalis och i morgon kanske jag kommer att plantera och så? 

Det har varit varmt men regnigt idag och vi hann sitta ute en stund innan middagen. Vi åt Bookmaker Toast och vi har sett Trädgårdstisdag och det började ösregna och åska och blixtra och nu ser vi CSI och jag längtar efter att få gå och lägga mig och fortsätta att lyssna på Mios Blues.

I morgon är det onsdag och jag ska gå till tandläkaren och laga kindtanden. Och efter jobbet ska vi titta på färg till huset. Undrar om jag ska premiäranvända min nya fina röda väska?

Inga kommentarer: