torsdag, april 16, 2015

Torsdag (47/100)

I morse vaknade jag och hade ont i huvudet och bestämde mig för att jobba hemifrån. Och det gick ovanligt bra att jobba, jag var effektiv (så effektiv jag nu kunde vara med huvudvärk) och fick undan och jyckarna var snälla och Allison Dubois gjorde mig sällskap och vi börjar kännas som gamla vänner nu. Jag slutade vid två och skulle åka och handla men fastnade med blogginlägget om Barcelona och det flyter på och jag kommer ihåg mer och mer och det blir nog ett inlägg jag kommer att läsa flera gånger. Och jag cyklade till Coop och köpte kvällens middag och när jag kom hem hoppade jag in i duschen och jag började på maten och min man kom hem från Stockholm och vi åt och såg Jordskott och jag somnade i soffan och nu har jag gått och lagt mig. I morgon är det fredag.

Inga kommentarer: