torsdag, april 30, 2015

TGIT!!! (61/100)

Åh så skönt att det är torsdag som är fredag som är halvdag! Och eftersom jag var på jobbet redan kvart över åtta eftersom jag åkte bil med min man idag, så får jag gå redan kvart över elva. Men det tänker jag inte göra. Jag tänker jobba ända till halv tolv. Kvart över elva känns löjligt tidigt...

Apropå löjligt tidigt; jag vaknade redan kvart i fem i morse och kunde inte somna om. Funderade på att gå ner och sätta mig i soffan, men det kändes inte lika mysigt eftersom det var en vardagsmorgon. I stället låg jag kvar i sängen och lyssnade klart på min ljudbok (Avdelning 73 - tror för övrigt inte att jag är speciellt nöjd med slutet. Eller resten av boken egentligen nu när jag tänker efter...) och började på en ny (Singöspionen - verkar lovande så här 40 minuter in).

Och jag hoppas solen skiner i eftermiddag så det kan bli en liten stund i trädgården. Det är ju faktiskt hög tid att plantera dahliorna...

Äntligen torsdagfredaghalvdag!!!

Inga kommentarer: