tisdag, april 14, 2015

Sömngångaren (45/100)

I morse vaknade jag och var tröttare än tröttast. Jag snoozade, men min man som satt på tåget till Stockholm messade så jag chattade med honom lite och sen spelade jag spel och till slut gick jag upp. Och ut med jyckarna och segade och segade och tog bussen till jobbet strax innan nio. Och på jobbet skrev jag ut mail och öppnade post och sorterade och strukturerade mest hela dan. Och jag var trött, trött, trött och på bussen på väg hem höll jag på att somna. Men jag höll mig vaken och tog ut Dixie och när vi kom hem åt jag en macka och drack en latte och tittade på Vampire Diaries och somnade i soffan. Och vaknade halv åtta och tog ut jyckarna och gav dem mat och tog lite fuet och fortsatte att titta på Vampire Diaries och plötsligt är klockan halv elva och jag borde gå och lägga mig. Jag ska bara...

Inga kommentarer: